9.05.2012

MbyM







Nytt nr av
i butikken nå!!!

Smykker laget av meg på side 145-151!
Her ser dere en liten smakebit.

Jeg er såååååå fornøyd
Modellen stråler og bærer smykkene
akkurat slik jeg hadde sett for meg. Fotografene har
knipset tøffe og delikate bilder,
og det er som alltid en fryd å
jobbe med Tine Solheim.

Fornøyd - Stolt - Fornøyd - Stolt




Ønsker du å lage noen av disse smykkene får du alt
du trenger hos Panduro Hobby.
Se flere smykker, armbånd og ringer i
MbyM
Foto:
Nils Skogstrøm,Petter Berg
Bjørn Inge Karlsen

Smykker:
Anne-Marte Waleur
for Panduro Hobby








3 kommentarer:

  1. Så flink og kreativ du er!!

    SvarSlett
  2. Kjøpte bladet her om dagen og lurte på om jeg skulle prøve meg på å lage noen av smykkene...likte utrolig godt smykkene på det øverste og nederste bilde...
    Du er jo bare sååå utrolig flink og kreativ:)

    Ha en fin uke
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  3. Kult...Så flink du er!!!!

    SvarSlett

En liten kommentar