9.17.2011

Giveaway



Hurra!
Jeg har 50 følgere og over
6000 treff på bloggen min,
og er såå stolt



Bloggen er min skissebok, jeg 
fyller den  med ting jeg liker, ting 
jeg lager og bilder jeg ikke vil 
miste.

Jeg setter stor pris på at andre også har glede
av bloggen min, og alle fine
kommentarer.


Regler for giveaway:

1 lodd - Er/bli følger
1 lodd - Kommenter under innlegget
1 lodd - Link med bilde på egen blogg(Bruk bilde over) 

man kan altså ta 3 lodd!

Trekkning 14.okt


Premie
 Bokstaver, tape og dekorpapir.



74 kommentarer:

  1. Hei.
    Fine premier:)
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise:)
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  2. Jeg blir med :)
    1 lodd til meg :)

    SvarSlett
  3. Superfine premier! De bokstavene likte jeg veldig godt! Jeg er selvfølgelig med på feiring av at du har rundet 50 følgere, og tar tre lodd. :)

    SvarSlett
  4. Det gikk jo så bra sist, så jeg prøver igjen!!;)
    Tar 3 lodd jeg.
    Synes du har en kjempefin blogg!
    Gratulerer med fine tall!:)
    Janni

    SvarSlett
  5. Så fine premier :-D
    Jeg blir gjerne med på 2 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  6. Fin blogg som jeg gjerne følger. Flotte premier så med link på bloggen og kommentar, vil jeg gjerne ta tre lodd! Ha en fin lørdagskveld. Nå skal jeg kose meg inne hos deg.

    SvarSlett
  7. Jeg er som alltid med (spesielt med så fine premier:) To lodd til meg. Smil fra Iselin:)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med mange følgere...vel fortjent:)
    Vil gjerne være med å feire...og tar 3 lodd:)

    Ha en fortsatt fin helg
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  9. Gratulere :)
    Jeg trekker 2 lykkelodd :)

    Hanne=)

    SvarSlett
  10. Jeg melder mig straks som ny læser :) Jeg er med på 3 lodder :) Glæder mig til at følge med på din fine blog.

    SvarSlett
  11. så bra at du har fått lampen :)
    ja de er sååå fiiine :) jeg har en grå selv,
    og kjøpte meg nettop en stooor lyspære på åhlens, det ble veldig kult :)
    vil selvfølgelig være med på din fiiine give away, *hurra for jubileum*
    sto og siklet på disse bokstavene sist jeg var innom Norway Designs ;)

    to lodd på meg i første omgang hvertfall!

    ha en goood søndag!

    SvarSlett
  12. For ein herleg blogg du har. Fann deg heilt tilfeldig i dag, og jammen hadde du give away! Så eg trekte to lodd, og gler meg til å fylgje deg vidare :)

    SvarSlett
  13. Hei, jeg er nyglig følger av bloggen din. Har nå lagt inn link på siden min til din Giveaway.... Så da blir det vel 3 lodd da....

    Jeg krysser fingrene. MVH Galleri Tove

    SvarSlett
  14. Supre premier :)
    Jeg tar to lodd, får ikke til å linke med bilde jeg.
    Krysser fingrene for å vinne litt :)
    Fin blogg du har :)

    klem fruhaugen

    SvarSlett
  15. Fine premier!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen med 2 lodd, tusen takk:-)

    SvarSlett
  16. Gratulerer! Da tar jeg 2 lodd:)

    SvarSlett
  17. nøj fin give away

    3 lodder xxx mon jeg bliver den heldige??:O)

    SvarSlett
  18. Jeg måtte jo bare sjekke ut bloggen din som jeg fant via nib, da jeg så du er en navnesøster. Morsom og stilig blogg, utrolig skjønt med heklede gulrøtter, by the way :-)
    Tar gjerne 2 lodd.
    Anemarte

    SvarSlett
  19. Så fine premier:-)
    Ett lodd på meg.

    Hilsen Hilde
    hilols2@online.no

    SvarSlett
  20. Jeg er gjerne med! :)
    Et lodd til meg, takk..

    Fin blogg du har *hjerte*

    -Heidi
    (heirams@hotmail.com)

    SvarSlett
  21. Tar gjerne 3 lodd hos deg - flott premie du har!
    Heidi :)

    SvarSlett
  22. Tre lodd på meg:D Veldig artige bokstaver! God helg!

    SvarSlett
  23. Hmm - får ikke til å lagre bildet ditt - er det jeg som er klønete eller må jeg laste det ned en annen plass?

    SvarSlett
  24. Hei, fin blogg og fine premier, jeg tar et lodd! :)

    lauraigarden@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Gratulerer så mye! Kjempefine premier, jeg blir gjerne med! Tar 2 lodd og krysser alt jeg har :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne ha to lodd jeg :) Tusen tak :)

    SvarSlett
  27. Spanande med gjebort! Eg prøver lukka med to lodd :)

    SvarSlett
  28. Finfine premier og ikke misnt en stilig blogg!!
    Jeg tar 2 lodd, følger+ kommentar!!

    klem Bodil

    SvarSlett
  29. Hei! For en flott blogg du har! 3 lodd på meg! :)
    klem

    SvarSlett
  30. Fine premier, 2 lodd på meg - følger og kommenterer her.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Gratulerer med følgere og treff. 2 lodd til meg!

    SvarSlett
  32. Trodde jeg hadde tatt lodd her allerede jeg...
    2 lodd på meg :)
    Herlig premie!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  33. Hei, fant netopp den fine bloggen din :)
    Jeg tar 2 lodd hos dig. Kjæmpe fin og morsom blogg hos dig, glæder mig til at folge med videre.
    Klem Hanna

    SvarSlett
  34. jippi- 2 lodd til meg:)

    SvarSlett
  35. Yes jeg blir med. Gøy å finne deg!! :o) 2 lodder til meg

    SvarSlett
  36. 2 lodd til meg :) Du har en flott blogg :)
    Klem Ida

    SvarSlett
  37. Hei, jeg prøver lykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  38. Heihei!

    Jeg liker å følge med på bloggen din, får mye inspirasjon og gode ideer herfra. Jeg har ikke egen blogg så jeg deltar med 2 lodd.

    Hilsen Eirin(eirinhovdenak@hotmail.com)

    SvarSlett
  39. Jeg er gjerne med! :) Hanne sivertsenhanne@gmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg blir veldig gjerne med. 3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  41. Spennende! Grattis med mange treff og følgere;)'
    Jeg tar to lodd, og er nå blitt din nye følger!

    SvarSlett
  42. Fin blogg, og fine bokstaver!
    Jeg tar ett lodd :)

    SvarSlett
  43. Hei, jeg tar gjerne et lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Så flotte premier, her må jeg prøve lykken! :) Følger herved, og trekker to lodd!

    SvarSlett
  45. Hei, det blir tre lodd på meg! Gratulerer med så mange følgere da! Det er kjekt at vi er flere små, synes jeg:)

    SvarSlett
  46. Flott premie..
    Jeg slet litt med å få den linka, men nå skal det være i orden, så da blir det 3 lodd på meg.
    Tvi, tvi.
    Klem MAri Johanne

    SvarSlett
  47. Herlig premie, jeg er med og tar 3 lodd :)
    *håper,håper* :P
    kjemoe søt blogg du har :)
    ha en super tirsdagskveld :)
    Klem fra Mari

    SvarSlett
  48. 3 lodd på meg!! Flott blogg!

    SvarSlett
  49. Kjempefin blogg, og super premie! To lodd på meg! :-)

    SvarSlett
  50. Utrolig fin blogg og de bokstavene var utrolig kule. Jeg tar gjerne to lodd. :)

    SvarSlett
  51. Jeg vil gjerne delta, og trekker 2 lodd! :o)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  52. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Føler bloggen fra før - 2 lodd på meg. ;0)
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  54. 2 lodd :)
    sorgenfri2(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  55. Jeg slenger meg på med 2 lodd :D
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  56. Trekker 2 lodd :)♥
    applemamak@gmail.com

    SvarSlett
  57. Tar 2 lodd og kryssa fingrane :) Bli gjerne med på min gi-vekk på www.pustepauser.blogspot.com

    Klem frå Sissel

    SvarSlett
  58. Jeg vil veldig gjerne delta med 2 lodd (følger+kommentar).

    Mvh Laila Løvseth
    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Wow, de bokstavene var helt fantastiske! :) Jeg tar gjerne med meg 1 lodd. Og ønsker deg den fin uke. Hilsen Pia.

    SvarSlett
  60. Prøver lykken med 2 lodd, jeg! :D Flott blogg med flotte bilder! :D

    SvarSlett
  61. Tar 1 lodd jeg da.. hilsen Daniel.

    mail: vifdanielvif@gmail.com

    SvarSlett
  62. Ett lodd til meg, takk! :)
    Jeg vil gjerne se mer gift wrapping i bloggen din senere, - jeg likte bruken din med fin tape!

    SvarSlett
  63. Hei,

    Fine premier!

    Tar 3 lodd jeg :)

    Fin blogg!

    Ha en fortsatt fin høstdag!

    Klem

    SvarSlett
  64. Tre lodd på meg :-))

    Link til innlegget :

    http://kristineejohannessen.blogg.no/1318363246_enda_en_give_away_.html

    SvarSlett
  65. Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder og glæder mig til, at følge din blog :-)

    SvarSlett
  66. Jeg er med!
    [ 1 lodd - Kommenter under innlegget ]

    SvarSlett
  67. Lækker blog :) Min egen er ret ny, men jeg vil gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlett
  68. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. Følger deg fra før, og har lenket her:http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/giveaway-hos-waleur.html

    Klem

    SvarSlett
  69. ChanetteMarie.com13 oktober, 2011

    fin blogg må stikke innom flere ganger:)
    tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  70. 1 lodd :)

    Mvh May W, sender epost om jeg vinner ;)

    SvarSlett
  71. Hiver meg med i feiringen din,og prøver lykken med 2 håpefulle lodd!! Masse lykke til videre!! Klem Ruth

    SvarSlett
  72. Hei, jeg deltar med 1 lodd!

    Mvh S K Bendixen
    route61(ætt)hotmail.com

    SvarSlett

En liten kommentar