2.01.2013

Catch the moment




Fang øyeblikket!
DIY-prosjekt almanakk 2013
Mine egne barn er det flotteste jeg har, og det
 viktigste i livet mitt. Jeg prøver alltid å ha med 
kamera eller mob.tlf, slik at jeg lett kan fange 
fine øyeblikk og morsomme situasjoner. At alt blir 
fremkalt kan jeg desverre ikke skryte på meg, men
 skal helt klart bli bedre på det! 

Januar er nytt
 år og ny almanakk. Mulig litt gammeldags, men jeg
 er helt avhengig av papirutgave, kalender på tlf 
funker ikke for meg. Denne gangen ble det en hvit 
helt enkel type fra Granit. Dagens DIY-prosjekt ble
å rocke opp forsiden! Fant et mob.bilde fra sist uke,
la på teksten "catch the moment", og printet ut på 
vanlig kopipapir. Kuttet til bilde og la på wasi-tape 
som avsluttning.

Enkelt, dekorativt og personlig.






2 kommentarer:

  1. Stilig almanakken din ble!
    Jeg er heller ikke så glad i kalender på mobilen!
    Ønske deg en NydeligFlott helg!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  2. Er så koselig med bilder av egene barn:))
    Og jepp, jeg er og avhengig av papirutgaven ♥

    SvarSlett

En liten kommentar