11.16.2013








Jeg er ingen mote blogger, det er helt sikkert!
Men når man får oppfordring, om å blogge antrekket
til en spesiell anledning, så gjør man jo det. 
Da er det jo greit å ha en liten jålekopp i huset, 
som mer enn gjerne hjelper til. 

Modellen var ikke overbevist om antrekket
- skjørtet er jo veldig svart, mor!


"Det blir ikke fæst uten skinnvæst"

men siden det ikke var en eneste skinnvest å spore
 i mitt skap, så går jeg
for skinnskjørt, og satser på bra stemning allikkavæl!
  
Til mor: (min mor) Jeg lover å stryke trøya før bruk:)
Du kjenner jo mine strykeferdigheter!! 

#Fabkos




6 kommentarer:

  1. Så herlige bildet! Snasent antrekk.. jeg aaaaaner ikke hva jeg skal ha på meg, må rote litt i skapet og dra med mannen sitt kort på shopping til uken *ler* Blir koselig å hilse på deg til Lørdag!

    Nyt Søndagen,
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Superduper modell! Det skjørtet var superfint :) Hvor er det fra ?
    Jeg skal se igjennom klesskapet, straks.. snart.

    Fin uke til deg, ses til lørdan'

    SvarSlett
  3. Herlig kreativt!
    Skjørtet var kjempefint! Blir kult med den tøffe skjorta ;)
    Gleder meg til lørdagen, men med struttende mage vet jeg sannelig ikke hva jeg skal ikle den med enda.. Tror kanskje det må bli en liten runde på shopping før den store dagen..

    Hilsen Kjersti

    SvarSlett
  4. Hei! For en koselig kveld vi hadde igår! Du var kjempefin i antrekket:) Og så fin blogg du har! jeg legger meg til som følger:)

    SvarSlett

En liten kommentar